Przejdź do głównej zawartości

Słowem wstępu!

Chciałbym podzielić się z Wami doświadczeniami z platformami, które oferują zarabianie pieniędzy poprzez wypełnianie elektronicznych ankiet.

Na wstępie zaznaczę, że nie jestem żadnym botem, ani osobą która jest w jakikolwiek sposób opłacona z góry przez te platformy, aby wypisywała same superlatywy (z obserwacji stwierdzam, że wiele osób jest takiego myślenia i ja też na początku do nich należałem). Pod koniec napiszę co z tego mam ;).

Clixsense

Są trzy platformy sprawdzone przeze mnie, dzisiaj opiszę według mnie najlepszą:
-Clixsense~ Ta platforma jest najbardziej dochodowa, za jedną ankietę trwającą średnio 10-30 minut dostajemy 0,40$-2$.

Krok pierwszy rejestracja!

Wystarczy wejść w ten oto link ===>https://www.clixsense.com/?12084805  . Przekieruje on nas bezpośrednio do rejestracji. Nie martwcie się, wszystko jest bezpieczne, nie ma żadnego ryzyka, konto jest darmowe ;).

Krok drugi, sprawy kosmetyczne!

 Po utworzeniu konta dobrze jest uzupełnić kwestionariusz profilu w ustawieniach konta, aby ankiety były lepiej dobierane do waszych profili. Nie jest to akurat konieczne. W każdym razie wchodzimy w zakładkę "Paid surveys":

            Okej, mamy to już za sobą. Możemy przejść do kolejnego kroku.

Krok trzeci-ZARABIANIE!


Tak to już ten krok! Po wejściu w wyżej podaną zakładkę wyświetlą nam się firmy zlecające wypełnianie ankiet (tak mi się wydaję, że firmy bo cóż innego?).
Po kliknięciu w jedną z ofert zostaniemy przekierowani do ankiety, jeśli takowa jest dostępna. Jeśli nie, to należy próbować dalej, bądź poczekać na inne oferty. (w zielonym polu mamy kwestionariusz do naszego profilu o którym mówiłem wcześniej).

Krok czwarty- WYPŁATA!

Wydaje mi się, że to dla wszystkich najważniejszy krok. W swoim profilu musimy ustawić w jaki sposób chcemy, a może raczej gdzie chcemy dostawać wpłaty. Najbardziej polecam platformę "Payoneer", jest w całości, w języku polskim i jest łatwa o obsłudze.






Po wejściu w "Payments" wybieramy najlepszy dla nas portfel internetowy, przy czym czek dostępny jest tylko dla osób mieszkających na terenie USA.
Okej skoro to też mamy już za sobą to musimy wiedzieć, że aby dokonać wypłaty musimy mieć minimum 10$ na koncie!!! Także to chyba jedyny minus tej strony

No dobrze, co ja z tego mam?

A no to, że jeśli Ty czytelniku jesteś zainteresowany tym co opisałem wyżej i chcesz się zarejestrować to byłbym bardzo wdzięczny jeśli zrobiłbyś to z mojego linku poleconego. Dzieki temu dostanę od strony 20% tego ile Ty zarobisz. ALE NIE MYŚL, ŻE COŚ TRACISZ!!! Działa to tak, że jeśli zarobisz np.5$ jednego dnia to dostanę z tego 20% czyli 1$. Ten 1$ dostaję od strony, czyli nie tracisz ani centa i dalej masz 5$. W razie niejasności piszcie w komentarzach, a ja odpowiem najszybciej jak to możliwe. Pozdrawiam :D!
PS.Strona oprócz ankiet oferuje też zarabianie w inne sposoby. Chociażby poprzez granie w gry, wypełnianie tasków. Ale ja skupiam się wyłącznie na ankietach, także nie piszę o czymś na czym się nie znam ;).

Komentarze

  1. Cześć :) Ja wypełniam ankiety od blisko 10 lat. Oczywiście traktuje to jako fajny dodatek do stałej pracy. Co jest ważne przy wypełnianiu ankiet? - Na pewno rzetelność i cierpliwość. Odpowiadaj na pytania opisowe w sposób wyczerpując. Poświęć odpowiednią ilość czasu na wypełnianie ankiety, nie "stukaj" na szybko. Często niektóre pytania się powtarzają, tylko są ubrane w inne słowa. Uważaj na pytania kontrolne.

    Warto również należeć do kilku Paneli, ponieważ w ten sposób możemy powiększyć zarobi. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na swojego bloga, gdzie także poruszam ten temat: www.testujacymichal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz